Wat heb je nodig om een succesvol makelaar te zijn?

1. Data
Huidig en historisch, zodat je optimaal voorbereid bent op jouw verkoop-/aankoopadvies en kunt bijstellen zodra dat nodig is.

2. Consumentvertrouwen
Een toegewijde kwaliteitsbewaker waar jouw klant zich kan melden bij eventuele onduidelijkheden en/of misstanden tussen consument en makelaar en een duidelijk Community-logo met de hoofdletter O van Onafhankelijk die jij inzet om dat duidelijk te maken.

3. Tools
Een uitgebreide Marketplace met alles wat jij kunt inzetten om de klant uiterst goed te helpen en succesvol te kunnen zijn.

En daarbij een uitgebreid CRM systeem waarmee je eenvoudig alles voor je makelaardij kan beheren en kan publiceren. 




Word Independent Broker, laat jouw kennis zien en ga voor kwaliteit

De manier waarop mensen advies inwinnen en zich willen laten adviseren is de afgelopen 20 jaar sterk veranderd. De consument heeft andere behoeften en wordt veel slimmer.

Daarom is het tijd om de traditionele werkwijze te laten varen. En met behoud van jouw essentiële identiteit en authenticiteit op een nieuwe manier te gaan werken. Innovatie noemen we dat!

Om vooruit te blijven lopen wil je natuurlijk over de beste data en tools beschikken zodat jij jouw kennis en kwaliteit goed kunt etaleren.

Nog mooie is als deze data beter is dan die van jouw collega's en vanzelfsprekend ook van jouw klant zelf zodat jij als dé specialist naar voren komt.


Data

Een goed advies valt en staat met data. Wat is er:

  • recent verkocht
  • voor welke prijzen
  • was dat vergelijkbaar
  • wat zijn de (koop/bied)trends in de buurt
  • hoe goed ligt de woning waar ik naartoe ga in de markt
  • welke strategie past het beste.

Deze (en meer) data hebben we en is voor jou beschikbaar.

Erkenning

De consument wil 100% betrouwbaarheid. Een bewuste makelaar die aan zijn/haar belangen denkt en een makelaar die bewezen uitermate dienstverlening levert.

Wij hebben daar ons "Independent Broker" logo voor in het leven geroepen. Onafhankelijk met de hoofdletter O. Een kwaliteitslabel dat voor de consument een direct vertrouwen geeft.

En een onafhankelijk klankbord waar jouw klant terecht kan.

Maar hoe ziet die innoverende data er dan uit?

De meeste makelaars zullen de linkerhelft van de animatie al snel herkennen. De decennia lange "oude data". Een simpel overzicht van de transacties en transactiestatussen van de te koop staande en verkochte woningen. Prima data die wordt gevuld door een klein aantal bronnen. Het is aan de makelaar om deze data te analyseren en daar een eigen conclusie op te maken alvorens een advies af te geven.

De data die je als Independent Broker member kunt inzien gaat echter vele malen verder. En daarbij is het bijzonder uitgebreid en full map gedisplayed. Jij als makelaar weet immers veelal de straal waarbinnen het echt goed vergelijken is en waar deze vergelijking op houdt.

Het laat niet alleen de transacties zien maar ook:

De vergelijkingswaarde (iets wat je in de oude situatie zelf moest bepalen)
Het verloop
De trend
De verwachting en dus de mate van courantheid
Door data gedreven vergelijkingen om mee te nemen
Het biedgedrag in een bepaalde radius
En nog veel meer

Deze data wordt gehaald uit 20+ aantal bronnen en is dus vele malen rijker. Niet alleen gemak maar ook een veel uitgebreidere expertise en dus professionaliteit bij jouw klant.

Loop voorop en wordt member van onze Independent Broker Community!



Dat is waar Independent Broker voor staat! Voorsprong door no-nonsense aantoonbaarheid.

Zonder duizenden euro's kwijt te zijn voor ongebruikte zaken en onnodige verplichtingen, beschik je over de beste data en tools. Ook als je aangesloten bent bij een traditionele brancheorganisatie, ben je van harte welkom. Kun je mooi vergelijken hoe het ook kan, je zult verbaasd zijn. Zolang je aan de Membershipeisen voldoet die er puur op gebaseerd zijn het beste uit jezelf te halen en je successen te etaleren.